Pytania i odpowiedzi

Poznaj szczegóły o nas i naszych produktach

Rozwiń

Rozwiń

W jaki sposób mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?

Z Biurem obsługi klienta można skontaktować się telefonicznie pod numerem 790 310 160 w godzinach 8:00-16:00 oraz e-mailowo pisząc na adres kontakt@optimumbeauty.pl


Rozwiń

Rozwiń

Jak mogę opłacić zamówienie, jeżeli nie udało mi się dokończyć płatności od razu?

Wygenerujemy link do płatności. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 790 310 135 lub e-mailowo pisząc na adres kontakt@optimumbeauty.pl


Rozwiń

Rozwiń

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie zamówienia masz 7 dni.


Rozwiń

Rozwiń

Jak anulować zamówienie?

Aby anulować zamówienie, prosimy o kontakt z nami: kontakt@optimumbeauty.pl lub 790 310 135.


Rozwiń

Rozwiń

Jak dokonać zwrotu?

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 • Zapakuj razem produkty wraz z formularzem zwrotu dołączonym do zamówienia
 • Wyślij paczkę wygodną dla siebie opcją lub dostarcz samodzielnie na adres :

Optimum Beauty
Esperantystów 17
58-100 Świdnica


Rozwiń

Rozwiń

W jaki sposób otrzymam zwrot środków?

Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na wskazane konto bankowe. Zwrot środków nastąpi w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu przesyłki.
Opakowania zwracanych kosmetyków muszą być nienaruszone a produkt nie może być używany.


Rozwiń

Rozwiń

Jak dokonać reklamacji?

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 790 130 135.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 790 130 135 lub e-mailowy pisząc na adres kontakt@optimumbeauty.pl

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Rozwiń

Rozwiń

Jak dołączyć do programu lojalnościowego PUR PRO MUA dla profesjonalistów?

Prześlij nam dyplomy potwierdzające Twoje umiejętności lub wpis z CEIDG. Jesteś pasjonatką makijażu, ale nie masz dyplomu? Nic straconego. Prześlij nam swoje prace lub link do profilu na Facebook, Instagram, YouTube lub własnej strony za pomocą formularza dostępnego pod adresem https://www.purcosmetics.pl/pur-pro-mua. Podziel się swoją pasją i dołącz do PÜR PRO MUA, dzięki czemu otrzymasz dostęp do cen specjalnych na produkty PÜR.


Rozwiń

Rozwiń

Co jeśli nie otrzymałem kodu rabatowego za zapisanie się do newslettera?

Sprawdź folder SPAM w skrzynce odbiorczej lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 790 310 135.


Rozwiń

Rozwiń

Jak kupić voucher?

Na naszej stronie https://www.purcosmetics.pl/ wejdź w zakładkę twarz i wybierz vouchery.

Regulamin dostępny TUTAJ


Rozwiń

Rozwiń

W jaki sposób mogę wykorzystać voucher?

Każdy voucher wyposażony jest w unikatowy kod, który należy wpisać w polu kod rabatowy podczas finalizacji zamówienia. Kod jest jednorazowy i można skorzystać z niego tylko jeden raz w pełnej wartości bądź w wartości wyższej niż wartość vouchera. Nadwyżkę można opłacić w sklepie internetowym dostępnymi metodami płatności. Regulamin dostępny pod adresem https://www.purcosmetics.pl/content/8-regulamin-bonow-podarunkowych.


Rozwiń

Rozwiń

W jaki sposób mogę zamówić próbki?

Na naszej stronie https://www.purcosmetics.pl/ wejdź w zakładkę twarz i wybierz próbki. W ramach jednego zamówienia możesz wybrać maksymalnie trzy różne próbki naszych produktów. Dostępność poszczególnych kolorów podkładu lub rodzaju bazy jest na bieżąco aktualizowana. Aby otrzymać powiadomienie o dostępności, kliknij w przycisk "Powiadom o dostępności" znajdujący się na stronie produktu. Jak tylko produkt pojawi się w sprzedaży online, powiadomimy Cię o tym mailowo.


Rozwiń

Rozwiń

W jaki sposób mogę otrzymać pomoc przy doborze odpowiedniego odcienia podkładu/pudru/korektora?

Aby uzyskać poradę naszego kosmetologa można skontaktować się telefonicznie pod numerem 790 310 164 w godzinach 8:00-16:00 oraz e-mailowo pisząc na adres kontakt@optimumbeauty.pl

Pomagamy w doborze odcienia na podstawie wcześniej używanych produktów innych marek.


Product added to compare.