Prowadzisz bloga lub kanał na YouTube o urodzie, makijażu, zakupach lub o tematyce lifestylowej? Masz zbudowaną społeczność, z którą chętnie dzielisz się nowinkami ze świata makijażu? Świetnie! Dołącz do naszego programu afiliacyjnego i zarabiaj na polecaniu produktów PÜR.
Od czego zacząć zarabianie z PÜR?
Nasz program afiliacyjny znajduje się na platformie WebePartners i wszystkie informacje również znajdziesz na tej stronie.
• Na początek zarejestruj się jako wydawca na stronie: www.webepartners.pl.
• Otrzymasz maila się z linkiem aktywacyjnym, by potwierdzić założenie konta.
• Po otrzymaniu potwierdzenia, że Twoje konto jest aktywne, logujesz się na platformę i uzupełniasz swoją wizytówkę.
• Na WebePartners znajdź na liście reklamodawców program PÜR Cosmetics kliknij przycisk „Dołącz”.
• Każdą prośbę sprawdzamy i akceptujemy osobiście, najczęściej w ciągu dwóch dni roboczych.
• Gdy dostaniesz powiadomienie email o akceptacji naszym w programie afiliacyjnym od razu możesz zacząć polecać produkty za pomocą tzw. linków afiliacyjnych.
• Aby je wygenerować, zaloguj się na swoje konto i wejdź w zakładkę „Narzędzia” i kliknij na „Linki afiliacyjne.
• W polu „wklej docelowy url” wpisz skopiowany wcześniej adres produktu ze sklepu, który chcesz polecać.
Uzyskaj rabat na produkty PÜR
Jeśli masz zbudowaną społeczność na swoim kanale YouTube, blogu czy mediach społecznościowych, to możesz starać się o specjalny rabat na nasze produkty. Załóż konto w naszym sklepie a następnie za pomocą formularza na stronie Strefa PRO podaj link do swojego profilu oraz napisz kilka słów o sobie. Bierzemy pod uwagę jakość filmów, postów i zdjęć oraz zaangażowanie w prowadzenie bloga i kont w social media, a także wiarygodność profilu. Jeżeli zaakceptujemy Twoją prośbę, to skontaktujemy się z Tobą mailowo (maksymalnie 14 dni) i poinformujemy o szczegółach.
Ile można zarobić?
Na afiliacji zarabiasz wtedy, gdy ktoś złoży zamówienie po kliknięciu w Twój link. Prowizja w naszym programie partnerskim wynosi odpowiednio 6% wartości zamówienia (bez kosztów wysyłki) w programie podstawowym oraz 10% w programie Premium. Na początek wydawcy są dołączani do programu podstawowego, a w miarę rozwoju profilu, zaangażowania i wyników konto wydawcy może być przeniesione do programu Premium.